Reklama zewnętrzna alternatywą dla tradycyjnej kampanii promocyjnej

Czy ma rację bytu miasto bez billboardów? Jedni powiedzą: po latach szarości, nareszcie pojawił się na ulicach naszych miast kolor. Inni są odmiennego zdania. Jak z reklamami zmierzyło się Trójmiasto? W Gdańsku udało się stworzyć odpowiedni dokument, regulujący jakie działania reklamowe w przestrzeni miejskiej są dopuszczalne, a jakie niedozwolone. Ku uciesze mieszkańców miasto znalazło złoty środek. Reklamy zostaną zakazane w miejscach cennych z punktu widzenia krajobrazowego.


Billboard na drodze
Twórca: Robert Ashworth
Zainspirowane przez: http://www.flickr.com
Najbardziej widoczną formą reklamy wizualnej w miastach są telebimy. Reklama tanie wizytówki online na telebimie to najlepszy sposób na reklamę działalności, usługi lub produktu. Ekran Led, jako treść dynamicznie zmieniająca się, w naturalny sposób zajmuje czołowe miejsce w rankingu zauważalności, wyprzedzając klasyczne nośniki reklamy i informacji.


Odtwarzane na nim spoty są doskonale widoczne o każdej porze, niezależnie od nasłonecznienia oraz warunków atmosferycznych. Informacje docierają do szerokiego kręgu odbiorców - ocenia się, iż trafiają do prawie 90% ludzi przechodzących lub przejeżdżających obok ekranu. Reklama na telebimie w Trójmieście daje większe możliwości niż tradycyjne billboardy czy plakaty i istnieje duże prawdopodobieństwo, że to telebimy staną się przyszłością reklamy wizualnej w miastach. Taka reklama to dotarcia do potencjalnego klienta: reklama na telebimie.

Bilbordy miejskie
Twórca: Broadway Tour
Zainspirowane przez: http://www.flickr.com
Reklama wizualna, czy w dużych aglomeracjach czy w małych miasteczkach, ma wzbudzić zainteresowanie przechodniów, kierowców, wszystkich tych którzy znajdą się w jej pobliżu. Musi zdecydowanie działać na zmysły kolorem, formą i światłem. Najważniejsze, aby była ”jakaś” i co najważniejsze - pozostała w pamięci odbiorców.

Ciekawa i przykuwająca uwagę odbiorcy grafika, daje możliwość skutecznego promowania produktów i usług. Czasem nie zawsze jesteśmy świadomi, jak przy pomocy stosunkowo niewielkich kosztów jesteśmy w stanie polepszyć sytuację finansową naszej firmy. Jeżeli więc firma będzie zajmowała się handlem, produkcją, gdy chcemy wypromować swój produkt – telebim będzie strzałem w dziesiątkę.
2018/12/05, 07:18
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.