Większość osób miewa upodobanie by patrzeć na innych pod kątem tego jak wyglądają. Z tej przyczyny ubiór pełni nie lada funkcję w postrzeganiu naszej osoby.
Nie bez przyczyny
znane powiedzenie „pierwsze wrażenie można zrobić tylko raz” jest używane przez wielu stylistów oraz ludzi ze świata mody. Na podstawie ubioru, można bowiem określić czy dana osoba przykłada wagę do wyglądu i czy ma swój styl, a co więcej, poznać jej stan majątkowy.
Za pomocą ubrań ludzie komunikują się ze światem wyrażając swą indywidualność. Poprzez ubiór wyrażają siebie,
prezentują swoje poglądy i zainteresowania. Koszulki prinidea z nadrukiem są dziś nie tylko częścią garderoby, ale niejako billboardami. Ich niebanalne wzornictwo idące w parze z doskonałą jakością dzianin powodują, że T-shirt stanowi bazę wielu stylizacji. Doskonale podkreślają nasz styl i to, co nam aktualnie „w duszy gra”.

Twórca: Alan Levine
Zainspirowane przez: http://www.flickr.com
jaka jest geneza koszulek z nadrukiem? Ponoć moda na bawełniane koszulki narodziła się w latach 30. XX wieku w Ameryce, gdzie pewna firma zaprojektowała
koszulki da drużyny futbolowej. Tak się spodobały kibicom, że zaczęli je podkradać. Wtedy pojawił się na nich nadruk, który miał identyfikować T-shirt jako własność drużyny i tym samym zniechęcić złodziei. Zgadza się – pomysł spalił na panewce, a podpisane koszulki na stałe zagościły w świecie mody. Mody, która trwa do dnia dzisiejszego. Nieustannie.